tisdag 21 augusti 2012

sorry!!

För att jag inte har bloggat på ett tag jag har haft fullt upp med att njuta av dom sista tagarna på sommarlovet! 
imorgon börjar ju skolan :o !!!


och alla tankar bara snurrar runt i huvudet! JAG ÄR SÅ NERVÖS!

Men om man bortser från det s¨har mitt sommarlov varit as bra förra veckan tillexemperl så hjälptre jag Minna att måla hennes väggar ♥ :D vi hade jätte roligt och och förra helgen så sov jag, Sara och Tereza i tält och vi hade också as kul! ♥
och igår var jag med Olivia och vi hade också jätte kul! ♥  
Men jag har ju inte bara gjort det på sommarlovet jag har ju gjort en massa annat men jag orker inte skriva så mycket ;) ♥

men det är en massa saker som jag inte har hunnit med att göra :( men det får bli en annan gång ;) ♥ 
Hoppas ni har haft ett lika bara SOMMARLOV som jag har haft! :D ♥

Puss & Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar