måndag 13 augusti 2012

En underbar barnfilm! ♥




Jag har blivit förälskad i den här filmen den är helt underbar ''ALVIN OCH GÄNGET 3''
jag tipsar alla er föräldrar och barn att köpa den här den är jätte bra verkligen! ♥
Den är 1 tim & 24 min lång, den är rek, från 7 år, den är inspelat 2011 och det är en familjekomedi ♥ :) 
såhär står det på baksidan : Skepp ohoj, gänget! Alvin och gänget är tillbaka i sitt hittills största äventyr! Det bjuder på en flodvåg av riviga rytmer och oförglömlig musik för hela familjen.
Alvin, Simon, Theodore och Chipetterna befinner sig på en lyxkryssare och kan inte låta bli att sätta båten i gungning med sitt sedvanliga ekorrbus. Gänget svansar senare runt brutet på en avlägsen ö - men upptäcker snart att deras nya tropiska lekplats inte alls är så öde som de trott!. 

har haft ont i magen idag så jag har typ kollat på den tusen gånger och jag älskar den! ♥ :D


Puss & Kram 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar