torsdag 23 augusti 2012

första dagen i skolan! :D



Hej nu har jag gått två dagar i skolan och jag älskar den! jag har fått en massa nya kompisar och min klass är bäst!
jag går i 7A vi har jätte bra lärare och ett jätte snyggt klassrum med soffa! :D
Men det bästa är att vi har fått skåp :D :D det är jätte kul/bra med skåp :D <3
jag är jätte glad och jätte nöjd :D <3
Imorgon får vi vårt schema det ska också bli kul! :D
Vi har ju ett elev cafe också! :D där kan man köpa mackor, fika och pennor och lite sånt ;D
Men på måndag börjar ju alla riktiga lektioner och sånt :o men det ska ändå bli kul och jag ska kämpa och få jätte bra betyg!! :D <3

Puss & Kram

2 kommentarer:

  1. Klart du kommer att lyckas!!
    Västra ÄR en bra skola, JAG har ju gått där...
    ;-)
    Saknar dig!

    SvaraRadera