onsdag 18 juli 2012

Dag 3 :D

Dina största intressen :D <3
Mina största intressen är FOTBOLL och INNEBANDY :D


Jag började spela fotboll när jag var ungefär när jag var 6 år! :D
Jag började för att jag tyckte att det verkade roligt och man måste ju prova lite saker så jag började på fotboll och ända sedan dess har jag spelat och alltid tyckt att det har varit jätte roligt att spela! :D
Fotboll är en jätte rolig sport som jag tycker om väldigt mycket om att hålla på med :D



Jag började att spela innebandy när jag var 12 år, alltså förra året ;D!
Jag började för att jag tyckte att det verkade jätte roligt och jag hade rätt, det var det! Jag älskar innebandy! Och laget jag spelar med är helt underbart, alla är så sjukt snälla och glada! :D
Så innebandy är en sjukt bra och rolig sport som jag älskar att spela! :D

Och jag tycket om ni ska börja på någon sport så börja på någon utav dom här sporterna för båda är super bra och super roliga! :D

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar