fredag 15 juni 2012

skolavslutning :D



Idag var det skolavslutning och det är såå skönt att ha sommar lov!
jag och Elin höll ett tal och när jag stog där på senen så var jag så sjukt nervös så att jag höll på att svimma men det gjorde jag inte och talet gick superbra :D
Sen när vi var i klassrummet och skulle sluta så kunde jag inte hålla mig ifrån att gråta för att nu är vi inte än hel klass längre och jag kommer sakna alla så sjukt mycket! <3 :(
men jag har ju iallafall alla  mina underbara vänner från min trygghetsgrupp med mig föralltid och det är jag glad för ! <3

Puss & Kram


2 kommentarer:

  1. Klart man blir ledsen!
    Men som en gammal (inga kommentarer!=) ) och erfaren moster, så kan jag bara säga att dom som verkligen är dina vänner kommer att fortsätta vara det, vare sig ni går i samma klass eller inte!
    Sen kommer du att få MASSOR med nya vänner!
    Det är inte dumt det heller!

    Njut av ledigheten nu och vi ses snart!
    Kraaaaaaaaam!
    <3 <3 <3

    SvaraRadera
  2. Vi kommer alltid att finnas där för dig madde!<3\T

    SvaraRadera