lördag 12 maj 2012

stockholm...

...på mondag igen! :D Det ska bli skit kul :D
I början av dagen så ska vi mötas på skolan kl halv 8 och pappa ska skjussa mig och Tereza till skolan :)
Sen börjar vi åka till stockholm och när vi kommer fram så ska vi äta pannkakor mums men sen ska vi göra det roligaste...........vi ska åka upp i kaknästornet!! :D det ska bli såå kul men sen ska vi tävla såklart i retorikmatchen sen ska vi åka hela vägen hem igen  :) <3  kommer en massa bilder sen :) <3


 
Sen vill jag bara skriva en liten hälsning till min underbara moster Katarina : jag hoppas att allt blir bra och jag finns alltid om du behöver något! Jag älskar dig ! <3

Puss & Kram

1 kommentar:

  1. Underbara, fina, godhjärtade Madelene!
    Tack för att du finns här för mig!
    Jag älskar dig!
    Och ha det kanonbra i Stockholm på måndag!
    Åker ni tåg, så får du vinka när du åker förbi mig!

    SvaraRadera