onsdag 21 december 2011

Lusseshow med både tårar och skratt :D




åh vad kul :D 
idag har jag både skrattat,gråtit,dansat och skämtat ;)

Det finns en video när jag dansar här uppe  jag står längst till höger och har en svart kavaj och ett rött linne under :) <3
Pausfågel är när man står på sen och drar ett skämt för publiken..
Jag var pausfågel dethär året och då var jag med minna och vårt skämt var såhär,  :
MN är minna och MP
Skämt 1

MP : Hej !
MN : Hej du jag ringde dej igår men du svarade inte gjorde du  något speciellt ?
MP : Ja jag grävde ner mina föräldrar i trägården. 
MN : Varför gjorde du det ? 
MP : Men det är väl  rätt självklart, jag ville plantera ett släktträd..
Skämt 2

MP :  Vad gjorde du igår då ?
MN  : Jag la en groda i min brosas säng.
MP : Men varför gjorde du det ?!
MN : För att jag inte hittade någon spindel..

Sen i slutet av dagen så blev det en massa tårar för att min älskade Olivia ska åka till Thailand i 2 månader och  jag kommer sakna henne väldigt mycket älskar dej Olivia och jag hoppas att vi hinner träffas innan du åker <3 :)
love you 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar